Jesteś tutaj: Zakładki w stopce Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z naszym regulaminem jesteśmy odpowiedzialni względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na nasz adres korespondencyjny i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji. Złożoną reklamację rozpatrujemy niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadamiamy składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć rzecz wadliwą na nasz adres korespondencyjny. Kupując w naszej firmie za zakupione towary zawsze otrzymasz fakturę VAT, która jest podstawą do złożenia reklamacji gwarancyjnej. 

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy

Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych w naszym sklepie (wyjątki i zasady zostały określone w naszym regulaminie sprzedaży). Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy (nie musisz podać powodu odstąpienia od umowy). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że wyznaczymy na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, możemy jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przez nas zwracanego towaru.